18 maja 2020 - Nowości

ICA Group: nowy serwis pomocy technicznej smart

Szybka i sprawna nowa usługa zdalnego doradztwa technicznego. Zobacz, jak to działa!


Nowa usługa pomocy technicznej, która zbliża nas do Ciebie nawet z daleka.

Teraz, jak nigdy dotąd, zdaliśmy sobie sprawę, jak wielkie znaczenie może mieć sprawne odpowiadanie na sytuacje awaryjne. Jak już Ci mówiliśmy, ICA Group zareagowała na stan wyjątkowy w związku z epidemią Covid-19 w tempie, który daje nam podstawy do poczucia dumy: zorganizowaliśmy się od razu, aby chronić pracowników, uruchomić pracę zdalną, produkować żel i spray odkażający do bezpłatnej dystrybucji.

Tym razem pragniemy powiedzieć o nowej usłudze, stanowiącej kolejne z działań, o których już mówiliśmy: usługa pomocy technicznej, skierowana do profesjonalnych użytkowników – klientów i innych osób – potrzebujących wsparcia naszych ekspertów, także na odległość.

 

Super szybka pomoc techniczna

Nadeszły dni, w których zostaliśmy zmuszeni zachować jak największą odległość, zdając sobie jednocześnie sprawę z tego, jak silnie jesteśmy połączeni. W obliczu tej sytuacji zadaliśmy sobie pytanie, w jaki sposób moglibyśmy kontynuować skuteczne wsparcie naszych klientów, także z daleka: pragnęliśmy, utrzymać ciepło bezpośrednich relacji z naszymi pracownikami.

W ten sposób zrodziła się idea stworzenia szybkiej i sprawnej zdalnej usługi pomocy technicznej, która pomogłaby nam na prowadzenie dialogu z każdym, kto potrzebuje konsultacji, porad i opinii. Usługa aktywna we Włoszech i za granicą, skierowana nie tylko do naszych klientów, ale do całego świata B2B, potrzebującego wsparcia technicznego naszych ekspertów.

  • Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Twój Technik z Pomocy technicznej pozostaje do dyspozycji także na odległość, wystarczy skontaktować się z nim telefonicznie lub mailowo i umówić zdalne spotkanie, a wspólnie znajdziecie rozwiązania dla waszych potrzeb.

  • Ponadto z radością informujemy, że aktywna jest już nowa, scentralizowana Usługa techniczna: każdy może kontaktować się z nami za pośrednictwem aplikacji WhatsApp . Odpowiadamy od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 12:30 i od 14:00 do 18:00.

  • Ewentualnie możesz wysłać do nas wiadomość o dowolnej porze.

Oczywiście, nic nie zastąpi osobistych spotkań, ale jest to sposób na utrzymywanie wysokiego poziomu dyspozycyjności i otwartości, stanowiących od zawsze element naszej metody pracy.

Dołożymy wszelkich starań, aby być blisko ciebie, chociaż z daleka, mając nadzieję, że szybko znowu będziemy mogli doradzać Ci osobiście. Ponieważ kochamy to robić.

Czy potrzebujesz pomocy technicznej?
Napisz do nas już teraz

* Pola wymagane

application book

Najlepszy sposób, aby na bieżąco poznawać wszystkie nowości Grupy ICA i proponowane przez nią nowe efekty. Dzięki filmom, zdjęciom i katalogom możesz przyjrzeć się z bliska obowiązującym trendom kolorystycznym i poznać najbardziej innowacyjne sposoby wykańczania elementów zewnętrznych i wewnętrznych.

Download now

newsletter

Zapisz się na bezpłatny newsletter, aby śledzić wszystkie nowości Grupy ICA.

Follow us