18 maja 2020 - Nowości

ICA Group: nowy serwis pomocy technicznej smart

Szybka i sprawna nowa usługa zdalnego doradztwa technicznego. Zobacz, jak to działa!


Nowa usługa pomocy technicznej, która zbliża nas do Ciebie nawet z daleka.

Teraz, jak nigdy dotąd, zdaliśmy sobie sprawę, jak wielkie znaczenie może mieć sprawne odpowiadanie na sytuacje awaryjne. Jak już Ci mówiliśmy, ICA Group zareagowała na stan wyjątkowy w związku z epidemią Covid-19 w tempie, który daje nam podstawy do poczucia dumy: zorganizowaliśmy się od razu, aby chronić pracowników, uruchomić pracę zdalną, produkować żel i spray odkażający do bezpłatnej dystrybucji.

Tym razem pragniemy powiedzieć o nowej usłudze, stanowiącej kolejne z działań, o których już mówiliśmy: usługa pomocy technicznej, skierowana do profesjonalnych użytkowników – klientów i innych osób – potrzebujących wsparcia naszych ekspertów, także na odległość.

 

Super szybka pomoc techniczna

Nadeszły dni, w których zostaliśmy zmuszeni zachować jak największą odległość, zdając sobie jednocześnie sprawę z tego, jak silnie jesteśmy połączeni. W obliczu tej sytuacji zadaliśmy sobie pytanie, w jaki sposób moglibyśmy kontynuować skuteczne wsparcie naszych klientów, także z daleka: pragnęliśmy, utrzymać ciepło bezpośrednich relacji z naszymi pracownikami.

W ten sposób zrodziła się idea stworzenia szybkiej i sprawnej zdalnej usługi pomocy technicznej, która pomogłaby nam na prowadzenie dialogu z każdym, kto potrzebuje konsultacji, porad i opinii. Usługa aktywna we Włoszech i za granicą, skierowana nie tylko do naszych klientów, ale do całego świata B2B, potrzebującego wsparcia technicznego naszych ekspertów.

  • Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Twój Technik z Pomocy technicznej pozostaje do dyspozycji także na odległość, wystarczy skontaktować się z nim telefonicznie lub mailowo i umówić zdalne spotkanie, a wspólnie znajdziecie rozwiązania dla waszych potrzeb.

  • Ponadto z radością informujemy, że aktywna jest już nowa, scentralizowana Usługa techniczna: każdy może kontaktować się z nami za pośrednictwem aplikacji WhatsApp . Odpowiadamy od poniedziałku do piątku, od godziny 9:00 do 12:30 i od 14:00 do 18:00.

  • Ewentualnie możesz wysłać do nas wiadomość o dowolnej porze.

Oczywiście, nic nie zastąpi osobistych spotkań, ale jest to sposób na utrzymywanie wysokiego poziomu dyspozycyjności i otwartości, stanowiących od zawsze element naszej metody pracy.

Dołożymy wszelkich starań, aby być blisko ciebie, chociaż z daleka, mając nadzieję, że szybko znowu będziemy mogli doradzać Ci osobiście. Ponieważ kochamy to robić.

Czy potrzebujesz pomocy technicznej?
Napisz do nas już teraz

* Pola wymagane

application book

Najlepszy sposób, aby na bieżąco poznawać wszystkie nowości Grupy ICA i proponowane przez nią nowe efekty. Dzięki filmom, zdjęciom i katalogom możesz przyjrzeć się z bliska obowiązującym trendom kolorystycznym i poznać najbardziej innowacyjne sposoby wykańczania elementów zewnętrznych i wewnętrznych.

Download now

newsletter

Zapisz się na bezpłatny newsletter, aby śledzić wszystkie nowości Grupy ICA.

 

 

Cookies help us to provide our services.
By using those services, you accept the use of cookies by us. Info