26 stycznia 2021 - Nowości

ROZWIĄZANIA, KTÓRE MAJĄ ZNACZENIE - NOWA KONCEPCJA ICA Group

Aby uczcić pierwsze 50 lat naszej działalności, stworzyliśmy zupełnie nową identyfikację wizualną i koncepcję. Będzie to duży atut i zmieni sposób, w jaki postrzega nas świat i rynek.


OD 1971 ROKU, ROZWIĄZANIA, KTÓRE MAJĄ ZNACZENIE
Świętując tę ​​przełomową rocznicę pierwszych 50 lat działalności naszej firmy, jesteśmy świadomi, jak ważne jest osiągnięcie równowagi między dziedzictwem przeszłości a dążeniem do przyszłości. Niektóre rzeczy pozostają takie same, takie jak nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój, pionierski duch i podejście zorientowane na ludzi, podczas gdy inne zmieniły się w odpowiedzi na stale zmieniający się świat.

Z tego powodu zdecydowaliśmy się popracować nad naszą Identyfikacją Wizualną, aby dobrze oddać balansowanie pomiędzy historią a innowacyjnością, używając uspokajającego koloru niebieskiego i płomiennej czerwieni.

Na nową i ulepszoną identyfikację składa się 5 elementów:
1.     zmieniona wersja projektu fali, która jest znanym elementem logo ICA Group;
2.     ICA nowo utworzony system elementów dekoracyjnych oparty na modyfikacji trzech liter składających się na słowo ICA;
3.     zastosowanie efektu gradientu koloru, który zmienia się między czerwonym a niebieskim;
4.     specjalna wersja logo dla uświetnienia naszej 50 rocznicy;
5.     nowa koncepcja, która zawiera w sobie całą wartość dodaną, jaką wnosimy do naszych partnerów: ROZWIĄZANIA, KTÓRE MAJĄ ZNACZENIE

ZNANE LOGO. NOWA FALA
Wiemy, jak ważne jest dopracowanie wszystkiego w najmniejszych szczegółach. Właśnie dlatego przeprojektowaliśmy kultową falę widoczną w logo Grupy ICA, zmieniając jej grubość i cechy. Wprowadzone przez nas zmiany sprawią, że logo będzie bardziej dopasowane do platform cyfrowych i nowych kanałów komunikacji.

ZNAK KTÓRY POPRAWIA NASZĄ KOMUNIKACJĘ
Wszystkie nazwy niosą ze sobą pewien potencjał ekspresji. Poprzez naszą Identyfikację Wizualną chcieliśmy uwolnić siłę wyrazu zawartą w trzech literach naszej nazwy: I, C oraz A. Te trzy litery przybierają dekoracyjną szatę, przechodząc z jednego odcienia w drugi, w drodze ku przyszłości.

WCIĄŻ NIEBIESKI I CZERWIEŃ, ALE W DYNAMICZNEJ ODSŁONIE
Nasze barwy nadal pozostają czerwone i niebieskie, natomiast są oddane w zupełnie nowej odsłonie. Efekt gradientu pozwala przekazać naszą podwójną naturę, symbolizując naszą zdolność do dostarczania współczesnych, zgodnych z najnowszymi trendami i spójnych rozwiązań.

50 LAT, KTÓRE OTWIERA NOWĄ KARTĘ
Logo, które upamiętnia 50 lat historii, jest dobitnym stwierdzeniem, że rok 2021 to nie koniec cyklu, a początek nowego. Obieramy nowy kurs, z którym utożsamia się cała korporacja, poruszając się w świecie rozwiązań i możliwości.

ROZWIĄZANIA, KTÓRE MAJĄ ZNACZENIE
Jako pionierzy branży, niestrudzenie staramy się wprowadzać innowacje w zakresie produktów i usług oraz dostarczać możliwie najlepsze rozwiązania. Chcemy pomagać naszym klientom zarówno w sprostaniu wyzwaniom, jak i wykorzystaniu możliwości, tak aby osiągnąć wysoki poziom sukcesu. To, co robimy, nie ogranicza się do serii produktów: proponujemy rozwiązania, które dają wymierne rezultaty, rozwiązania, które mają znaczenie.

WITAMY W NASZEJ NOWEJ IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Wypełnij formularz

* Pola wymagane

application book

Najlepszy sposób, aby na bieżąco poznawać wszystkie nowości Grupy ICA i proponowane przez nią nowe efekty. Dzięki filmom, zdjęciom i katalogom możesz przyjrzeć się z bliska obowiązującym trendom kolorystycznym i poznać najbardziej innowacyjne sposoby wykańczania elementów zewnętrznych i wewnętrznych.

Download now

newsletter

Zapisz się na bezpłatny newsletter, aby śledzić wszystkie nowości Grupy ICA.

Follow us

 

Cookies help us to provide our services.
By using those services, you accept the use of cookies by us. Info