INFORMACJA DLA KLIENTÓW ICA POLSKA
Szanowni Państwo!
Bezpieczeństwo naszych współpracowników i klientów jest naszym najważniejszym priorytetem. Uważnie monitorujemy wiadomości na temat koronawirusa (COVID-19) na całym świecie. Postępujemy zgodnie z zaleceniami lokalnych i światowych organów ds. zdrowia, aby podjąć odpowiednie środki ostrożności w celu ochrony pracowników, naszych klientów i społeczności, w których mieszkamy i pracujemy. W związku z powyższym chcemy do minimum ograniczyć możliwość kontaktów osobistych.
Od dnia 16.03.2020r. do odwołania w celu przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa (COVID-19) wprowadzamy następujące zmiany w funkcjonowaniu naszych oddziałów:
1. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie telefonicznie. Telefony oraz adresy e-mail znajdują się na naszej stronie www.icapolska.pl
2. Odbiór towaru w oddziale tylko po ustaleniu telefonicznym z pracownikami oddziału konkretnego dnia i godziny odbioru zamówionego towaru.
Ponadto w siedzibie naszej firmy podjęliśmy następujące kroki w celu poprawienia bezpieczeństwa:
3. Zawiesiliśmy możliwość organizowania spotkań.
4. Część pracowników została oddelegowana do pracy zdalnej w celu ograniczenia kontaktów międzyludzkich.
5. Wprowadziliśmy dwuzmianowy system pracy w celu bezpiecznej obsługi naszych klientów.
6. Eliminujemy wszelkie spotkania i poprosiliśmy pracowników o korzystanie z rozmów telefonicznych, e-maila i wideokonferencji w celu ograniczenia osobistej interakcji.
7. Zawiesiliśmy podróże naszych pracowników.
8. Kształcimy personel w zakresie prostych i skutecznych środków zapobiegawczych, takich jak regularne mycie rąk, zachowanie dystansu i higiena dróg oddechowych w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się zakażenia.
Chcemy dołożyć wszelkich starań, aby pracownicy i klienci ICA Polska byli zdrowi i bezpieczni oraz zminimalizować rozprzestrzenianie się wirusa. Będziemy nadal monitorować tę sytuację i w miarę jej rozwoju informować o wszelkich zmianach, które wpływają na naszą firmę.
Przepraszamy za wszelkie utrudnienia